» » Bloglardaki En Güzel Yazılar

Merhabalar, blogu bir yaşam biçimi haline getirmiş harikulade insan evlatları. Selam sizlere. Blog okuyoruz, yazıyoruz falan. Okurken bazen beğeniyoruz bazen ehh diyoruz. Ama bazı yazı dizileri var ki gördüğümüz an meraklanıyor acaba ne yazmış diyebiliyoruz. Böyle vol: 133243 tarzındaki yazıları takip etmek okumak çok tatlı oluyor be gülüm. Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için blog yazmayı göze almışım diye iğrençlik yaparak konuya girelim. Girdim.


1. Oradan Oraya - Rectoa
Tam 96 tane yazı olmuş bu kategoride. Hani kısa kısa bölümleri oluyor ya bloglarda. Onun yandan yemişi bu da. Rectoa staylaa. Daha güzel daha komik daha daha zekice şeyler. Eğleniyoruz okurken tüm blog severler olarak.

Bu kategoride ailemizin komik çocuğu Rectoa kah halden anlayan yüce bir insan for example; "Seviştikten sonra sevgilisinin gömleğini giyen kız ne mutludur dimi? O klişeyi bozmamış, için için coşuyor, belli etmiyor falan. Elleşme, sevinsin garip" kah şaşkın saf bir anadolu çocuğu, "Matmazel de ne acayip kelime ha. Ne biliyim, lan espri de gelmedi bunla alakalı ama yazmış olayım, içimde kalmasın" olabiliyor.

Her türlü duyguyu barındırıyor bu kategori. 1000. oradan oraya yazısına çıkmak ümidiyle. En baştan sıkılmadan okuyabileceğiniz blog dünyasının en nadide en en.. blog yazı dizisi. Okumayanı dövüyorlar :P

2. Zodyaklı Kızın Öyküsü - Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız

Zodyaklı kızın hazin öyküsünü okudunuz mu? Okumadıysanız okuyunuz. Kendi elcağızlarıyla çizmiş olduğu görsellerle destekliyor hazin hikayesini. Toplam 14 hikayeden oluşuyor. Yazıları blogun sol köşesindeki Zokyaklı kızın öyküsünden bakabilirsiniz. Ayrıca en son 3 hikaye orada yok buradan ilk 3 yazıyı okuyarak devam edebilirsiniz :)Herhangi bir etiketleme yapmadığından dolayı böyle oldu.

Zodyaklı hikayesinde başrolü oynayan Lüttü sizi çok güldürecek ama zokyaklı kızı pek üzüyor. Örnekgörselde de gördüğünüz gibi ormana gidek mi, öpem mi falan :P Lüttü'yü seviyorum ama ben. Komik çocuk. Toplum onu bu hale getirmiş. Özünde iyi bir insan bence:P Son bölümlerde bir de Cemil var taksici Cemil :P Okumaka gerek, stres falan kalmaz yeminle :)

3. Aşk/lı Zamanlar - Beenmaya

Uzun soluklu harika bloglarımızdan biri olan Kırmızı Günlük'ün harika kategorilerinden en güzeli. Aşklı zamanlar. Bazen bir şiir bazen bir hikaye. Hepsi de birbirinden hoş. Beenmaya 33 tane yazı yazmış bu kategoride. Nasıl şeyler bunlar. Mesela benim gibi adamların yazabileceği şeyler değil, basit değil, sıradan değil :) Küçük bir örnek her şeyi anlatıyor ama hayran olmamak elde değil bu kelimelere :P

"Ol istedim.
Kavganı verdim.
Vazgeçmedim."


4. Adressiz Mektuplar - Efsa

Efsa. İsmini yazmam yeterli sanırım. Güzel yazıyor işte bu aşk dolu kadın. Blog aleminde en naif, en hisli yazıları yazan kim diye sorsanız bana Efsa derim. Böyle vuruyor taa en derinden. Mektupları var Efsa'nın. Adressiz Mektuplar. Bana birisi böyle mektuplar yazsa ne yaparım bilemiyorum. Bence bir gün adresini bulacak bu adressiz mektuplar. Evrene gönderelim :) Efsa'nın mektuplarından birinden bir kesit verelim, ayy çok güzel:P

"Şu anda beni merak etmeni isterdim mesela... Sormanı, aramanı... Ben... İyiyim işte, herşey bildiğin gibi hayatımda. Havalar da güzel bu sıralar... Sonbahar ya! Her yer sarı, her yer kırmızı, bakışlar sepya...Ne güzel olurdu, bir sonbahar günü öpüşmek seninle yağmurda.
(Keşke yine öpebilsen beni. Saçlarım yüzüme düşse ve sen çeksen...)

Son bahardı... Kaçınılmazdı... Ki kaçamadık. Döküldü tane tane yapraklarımız. Sen giderken silkelendin, ben ağlarken düştü son yaprağım. Geride kocaman bir boşluk... Yaprakların hışırtısı...
(Ne garip; aslında insan alışkanlıklarının kurbanı, sevginin değil!)

Sen gittin!"

5. Benim Bir Arkadaş - Pippi Haşmet

Pippi Haşmet isimli arkadaşımızı eskiden de tanıyanlar bilir bu kategoriyi. Yeni blogunda toplamış bunları. Çok sevmiştim ben :) Devamı gelecek sanırım bunların. Benim bir arkadaş. Ne arkadaşmış abi dedirtiyor. Annesi falan görse kızım sen kimler arkadaşlık ediyorsun deyip eve kapatabilir kendisini :P Nasıl bir arkadaş bu arkadaşlar bakalım,

"Benim bir arkadaş bir ara ülkücüydü şimdi anarşist.
Benim bir arkadaş sevgilisi olan kızların bloglarını okumuyor.
Benim bir arkadaş elini mutfak perdesine siliyor.
Benim bir arkadaş, kefeninin mor olmasını vasiyet etti.
Benim bir arkadaş, dilek sigarasını yanlışlıkla hep tersten yakar.
Benim bir arkadaş, ilk dişlerini saklıyor, küpe yaptıracakmış.
Benim bir arkadaş, sevgilisi tarafından kucağa alınıp sonra da duvara yaslandıktan sonra salak sevgilisinin bir adım geri gitmesiyle sırt üstü yere düşmüş."

6. Öğretmenlik Halleri - Mrs.Lovett (Sln)

Blog aleminin öğretmenlerinden biri Selin. Uzun zamandır öğretmenlik halleri diye bir bölümü var. Öğretmenlik yaparken yaşadıklarını anlatıyor. Böyle kesitleri seviyorum ben. Öğretmenleri de seviyorum :) Önceleri bir öğretmenimsinin güncesi diye başlayan hikaye şimdilerde 'imsi ekini attı üstünden :) Süregelen şeyler hep olsun. Selin hep yazsın bu günceleri. Ben de okuyayım :P Bu diyaloglar daha çok olsun :D

"-Öğretmenim Cenk bize sandalyeyle vurdu.
-Hayır vurmadım öğretmenim valla vurmadım.
-Öğretmenim Sena'yla Beyza bize ağaçlardan kırmızı bir şeyler toplamışlar onları attılar.
-Onlar da bize attı öğretmenim.
-Önce siz attınız ama!"

7. Sağlık Köşesi - TRT2 Gibi Adam

Bu blogu yeni keşfettim. Aman allahım komik. Vallahi komik. Yarılmak garanti bu adam ile. TRT2 gibi adam gerçekten:P Bir sürü kategori var hepsi birer şahaser. En çok bu sağlık köşesini sevdim. Ama mesela bir Eğitim köşesi var o da evlere şenlik :) Sağlık köşesinde neler var neler, ne yok ki. Diyet var, Prof. Dr. Gürbüz Şakir Organ cinsel sağlık sohbeti var, var da var :) Okumalısınız :)Ergen bakım klavuzu adlı yazıdan alıntılar: :)

Çocuğum saçma sapan hareketlerle ilgi çekmeye çalışıyor ve boru gibi bir sesi var.

-Malesef çocuğunuz ergen olmuş. Bu saçma hareketlere bir son vermek için çocuğunuzu el vasıtası ile tokatlayarak hafif şiddette dövünüz. eğer dayağı abartırsanız o boru sesiyle bağırmaya başlar ve size dayanılmaz acılar çektirir.

Çocuğum saçlarını uzattı ve bir gözünü uzayan saçlarıyla kapattı. Asidi kaçmış kola gibi oldu yavrucağım, mantıklı bir hareket yapmayalı uzun zaman oldu. Yoksa çocuğum ergen mi?

-Keşke ergen olsa, emo olmuş çocuğunuz. Gerçekten çok zor günler bekliyor sizi, bu hastalığın tedavisi yok. Kendi haline bırakın, yemini suyunu, internetini verin ve sürekli gözetim altında tutun. Allah'tan ümit kesilmez.

8Anketsel - Rectoa

Açılışı Rectoa reis ile yapmıştım. Kapanışı da onunla yapalım. Vazgeçemiyorum. Görmezden gelemiyorum. Elimde değil:P Evet anketler. Rectoa ve anketleri. Bağımlısıyım ve hep en son şıkkı işaretliyorum. Çeldirici şık olanı. Anketlerin sonucuda hep bu son şık çıkıyor. Mesala dülülülü diye bir cevabın en çok oylandığı bir anket çalışması bu. Evet o da en son şık Gayet marjinal ve diyalektik bir çalışma :P Anketler güzel anketlere verilen cevaplar güzel, sen güzel. Okuması daha güzel :)

Ayrıca Bi Dost'un abisi ile ilgili yazdığı bazen sildiği yazıları, Mia'nın mimlerini, Finduilas'ın Analyticsçiçeklerini okumayı, Stickman'in doğa üstü yetenekteki çizimlerini de seviyorum, seviyoruz. Blog sevince güzel :P

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply