» » Adam....

Yapılan kötülüklerle uğraşacak zamanım yok , çünkü rabbim yapılan tüm kötülükleri biliyor ve unutmuyor.! Ben unutuyorum ve unutmam gerekiyor , hayatta daha önemli şeyler var mesela ,
TV seyrediyorum ,
Kahve içiyorum ,
Kahvemi içerken varlığı huzur veren insan yanımda ,
Yapılan kötülüklerden bahsediyordum pardon !
Unutmadım da, kahvenin orta şekerli mi yoksa şekerli mi olması konusunda karar veremedim çünkü bu durum daha önemli anlatabiliyor muyum !
Makarna yapmalı insan karar veremediği yer sadece makarnanın salçalı mı yoksa yoğurtlu mu olması olmalı ,
Bu hayatta herkes sana iyilik yapmaz veya Hakkı'nda iyi şeyler konuşmaz bu bir gerçek bu gerçekle yaşamayı öğrenmediğin sürece en az o insanlar kadar sende kötülük yapmış olacaksın kendine...!
Ben sana kıranlardan daha önemli bir şey söyleyeyim mi ?
Git kendine bir kahve ısmarla eğer sevdiğin insan varsa yanında ona da yap bir kahve ve tadını çıkar hayatın ve hayatının ...






About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply