» » Kadın....

Geçen bir sohbet arasında şöyle bir mevzuu geçti ,
Kimin söylediği veya hangi niyetle söylemiş olması aslında çokta enterese etmiyor beni , ama söylenen söze takıldım , üzüldüm kahroldum .! 
Cümleyi aynen aktarıyorum ,
" O kadın annemden daha değerli , ve o kadının annemden daha çok hakkı var üzerimde " 
O gün anladım ki okuyan cahil okumayandan daha beter oluyor demekki !
Aklı selim olan bir kişi bu cümleyi nasıl kurabilir ?
Her ne olursa olsun annenin bir saniye karnında taşımasının Hakkı'nı ödeyemezsin kalkmış birde o oluşmamış beyninle o eli öpülesi kadını başkasıyla kıyaslamaya kalkıyorsun, evet o kadında çok değerlidir eyvallah ama çocuklarına değerlidir !
Her anne değerlidir o na sözümüz yok !
Ama sen, adam ol diye dişinden tırnağından arttırarak her şeyini feda eden bir kadını kıyaslamaya kalkarsan birkaç çift sözü haketmişsindir demek ki !
Sözün özü şu usta .!
Sen bırak kıyaslamayı da o anneye layık evlat olamadım diye her gün ağla ! Annen affeder çünkü onda ana yüreği vardır .- Fakat Cenab-ı Allah öf bile demeyin diye emrettiği halde hala hakkı olup olmadığı konusunda tereddüt ediyorsan, o affeder mi onu bilemem ...






About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply