» » » » » Güncel Bloglar Para Kazanmaya Mahkumdur

Başarılı bir çok blog yazarı blogundan para kazanıyor. Hal böyle olunca bir çok kişi ‘’ben de blog yazarak para kazanabilirim’’ diye düşünerek blog açmaya karar veriyor. Bu bloglardan çoğu çöp olup gidiyor malesef. Bunun sebebi tabi ki bloglarını para kazanmak için açmak. Blogunu sadece para kazanma amaçlı açan blog yazarları, bir süre şevkle yazıyorlar sonra yazmaya ara veriyorlar. Bir ara tekrardan yazmaya karar veriyorlar, fakat daha bir kaç ay geçmeden para kazanamadıklarını düşündükleri için yazmaktan vazgeçiyorlar. Bilmiyorlar ki bloglarını bir seviyeye getirmeden, yeterli içerik üretmeden, tanınmadan blogdan para kazanmak çok zordur.
Ben blogumu açmaya karar verdiğimde içimden geçenleri yazmaktı amacım. Para kazanma amaçlı bir planım yoktu. İlk zamanlar blogumu çok fazla güncelleyemiyordum. Dolayısıyla ziyaretçi sayımda azdı. Ama bir buçuk senedir bloguma haftada en az bir içerik giriyorum. Ortalama olarak üç veya dört içerik giriyorum. Bu da zaten yeterli oluyor. Günlük ziyaretçi sayım da oldukça tatmin edici.
Dünyada çaba göstermeden başarılı olamayız değil mi? Aynı şekilde blogumuza gereken değeri vermezsek eğer, blog hayatında da başarılı olamayız. Blogumuza vermemiz gereken değer de tabi ki onu güncel tutmaktır. Güncel tutmaktan kasıt; eğer blogunuzu yeni açtıysanız hemen her gün blogunuza içerik girin. Bir kaç ay sonra haftada üç dört yazı girmek yeterli olacaktır. Daha sonrasında da haftada bir içerik yayınlamanız kafidir.
Başlığımı ‘’Güncel Bloglar Para Kazanmaya Mahkumdur’’ olarak seçtim, çünkü blogunuz hangi konu üzerine olursa olsun güncel bir blogsa bir gün muhakkak para kazanırsınız. Kendi tecrübelerim üzerinden de anlatacak olursam, blogum üzerinden çok büyük çaplı olmasa da ufak tefek kazançlar elde ettim. Ne tür kazançlar elde ettin derseniz, bloguma banner reklamı alıyorum; tanıtım yazısı yazıyorum ya da tanıtım yazısı yayınlıyorum.
Blogum daha çok genç ve blogumun daha fazla içeriğe ihtiyacı var. Fakat bu durum blogumdan para kazanmamı engellemiyor. Çünkü blogumu güncel tutuyorum. Tabi ki özgün içerik, tanıtım çalışmaları gibi konuların üzerine de duruyorum. Fakat, blogunuzu güncellemeniz her şeyden çok önemli. Blogunuz ne kadar güncel olursa o kadar çok tanınırsınız. Ne kadar çok tanınırsanız o kadar çok reklam teklifi alırsınız. Ve az veya çok blogunuzdan para kazanabilirsiniz. Umarım yararlı bir yazı ol muştur. Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply