» » Küt Saçlı Olmanın Dayanılmaz "Hafifliği"


Ensenin açılmasından mı, biraz Heidi, biraz Amelie, aslında erkek bilinçaltındaki sübyan sevdasından mı? Bilmiyorum, bilemiyorum lakin bir başkadır erkek cinsindeki küt saç merakı.


Daha lisedeki manitam - hani şu benden epey kısa olan- "küt saçlı kızların tüm şımarıklığı çekilir" bildirmişti. Baya baya mit olmuş, yazısız bi kuraldan bahseder gibiydi üstelik. Ne demeye ciddiye almadım ki?


Aradan yıllar geçti ve ben saçlarımı çok skindirik renklere soktum. Neyse ki konumuz saç bakımı değil, yoksa tek tek anlatırdım; orielle pinçik pinçik yaktığım saçlarımı siyahla kapatayım derken nasıltekir kedi rengine döndürdüğümü. Saça bakamıyorum yani ben, neyse ki konumuz saç değil.


Konumuz küt saçın pipili cinsi üstündeki hipnotik, maymunik etkisi ve işin daha acaibi, küt saçlı kızların da şımarıp yevşekleşmekteki iddası. Kimse bana Amelie'nin herkeslerin hayatına duyduğu ilgilin masum, Heidi'nin lemur yavrusundan şen olmasının da tesadüf olduğunu anlatmaya kalkmasın!



Hele A(yşe+rman)!! Yeryüzündeki küt saçlıların en tehlikelisi, the blond octopus! Kahkaları, küt sarı perçemleri ve enfes memeleriyle dünyaları sarmalıyor; kah Halis Toprak'ı, kah RTE'nin eski yağveri, pardon basın şeycisi, yoksa sekreter miydi, bendeki hafıza nanay, işte onu... Öyle sevecen, öyle global, öylesine sınır tanımayan gazeteci ki... Onu herhangi bir katagori içinde incelediğim için bi an kendimle kavga etmek istedim.



Küt saçın pipili cinsi üstündeki hipnotik ve maymunik etkisi'ne dönecek olursak;


* Tam olarak nasıl başladığını kestiremiyorum. Hem masum, hem seksi, hem çılgın, hem çocuksu imgelerle özdeşleşmiştir küt. Erkeklerde kıyak çekme, kibarlık s.çma gibi yan etkilere sebebiyet verir. Ama şevkatle, ama babacan gibi.

Tarihsel gerçekler 1) Jean D'Arc'ı s.kmeye kıyamadıklarından savaşta takip ettiler belki, kim bilebilir.


Sevgili Sezen, Minik Serçe etkisini unutmamak gerek. Asi, tabudeviren ve ilginç olmasındır da ne olsundur küt saçlı allasen? Hele kahküllü modeller, ah o zülfü siyahım, natalie portmanın da az ekmeği yenmedi şu diyarda. Kahküllü küt saçı, vintaj entarisi ve lomo makinasıyla entel - enteresan (entelesan) cici kız modası geçmek bildi mi?

Tarihsel gerçekler 2) Tarihin ilk kahkül sahibi küt saçlısı Kleopatra hanfendiyi koca Roma paylaşamamıştır. "Allahım nasıl tarz kadın bu Agustus?" "Yapma be Sezarım altı üstü dans, yoga biliyo, gelme hemen gaza" geyikleri Collezyumun duvarlarında yankılanır hala, iyice kulak kabartsanız...
Hülasa, "küt saç" sadece bir saç modeli değildir, bir varoluş biçimidir.
Yerseniz, 30 kağıda Teşvikiye Makas'ta yepisyeni bir varoluş sahibi olabilirsiniz.
(Baya da ii kesiyolar, hele bi çocuk var ayakta kesiyo fönleyip, kıvırcık saçlı olan hani, ya işte yok mu saçlarının ucunu da orielle açmış... röfle de yapıyolar, 80 galba, ben gördüm gelen kadınların rengi güzeldi. böyle strawberry blonde hesabı, çiğ durmuyodu hiç...)

About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply