» »Unlabelled » Yeni Yıl ve Gelecekte Kalanlar

Saat Buz
Frozen Time   
Sen de hissedebiliyor musun? Zamanın göreceli boyutunda yılların çabucak geçtiğini? Dün, gelecekte bir yerlerde kaldı. Evet, evet geleceğin kaos ve bütün olasılıkların birleştiği bir yerde kaldı bütün sevgiler... Bazen insan geçmişte takılı kalmaz. Geçmiş ile yaşamaz. Bazen geleceğin bilinmez bir köşesindedir, düne ait ne varsa... Ama haksız da değilim. "Gelecek" dediğimiz zamanın ileriki anları geçip gidince artık "dün" diye anılmayacak mı? Bazen dün, gelecekte bir yerlerde takılır kalır.

Hava iyice soğudu. Artık kazak ve parka giymek bile soğuğu tam kesmiyor. Ama evin içinde sırtımı radyatöre dayayıp iyi ki dışarıda değilim diyorum, iyi ki sıcacık bir evim var. Bitmesini hiç istemediğim bol sütlü kahve yanı başımda. Fincan boşalınca kahvenin bittiğine üzülüyorum. Yine müzik açtım. Rastgele (random) çalan müzikler de sırada Türk Sanat Müziği var. Şarkı "Geçsin Günler Haftalar" diyor.

Kış mevsimini nedense hiç sevmiyorum. Daha doğrusu soğuğu sevmiyorum. Yoksa lapa lapa yağan kardan kim tinsel bir zevk almaz ki! Kış boyunca hiçbir yere çıkmadan, şöyle pofur pofur yanan sobanın ısıttığı bir evde geçirmek isterdim. Mırıl mırıl uyuyan bir kedi gibi. Kış uykusuna yatan ayı değilim merak etmeyin, kış manzarası ile süslenmiş sokaklarda o tabii güzelliği izlemeyi kim istemez ki! Belki böyle insana ötelerden seslenen manzaralar artık yok da ondan mı kış mevsimi insanı sıkıyor?

Sen de hissediyor musun? Bazen her şeyi boş verip, hızla akıp geçen zamanı durdurup kendini bom boş biz zihinle müziğin titreşimlerine bırakıyor musun? Keşke bu yeni yılda herkes sussa, sessizlik içinde sadece düşünse; insan kendine sorular sorsa... Ya da filozof olmaya gerek yok, yaşamın gürültüsüne inat keşke sessizlik içinde bir kaç saat müzik eşliğinde insanlar kendilerini dinlese... Tıpkı hiper uzayın sessiz sakinleri gibi...

Kış günlerinde zaman soğuktan mı donar? Bilmiyorum belki de uzun geceler ve karanlık uzayın vakum alanındaymışız hissini verir bize: Zamansız, sınırsız, hayal edilemeyecek kadar büyük... Kış günleri belki de evrenin soğuk yüzünü hatırlatır bize. Yeni yıl yaklaşırken gelecekte kalan hayallerimi arıyorum. Gelecekten bir gündeydiler, orada kalmışlardı... Yanlış kurmadım cümleyi bazen hayaller ve bütün anılar geleceğin bilinmez bir yerinde takılı kalır. Hep geçmişe ait değildir ki!
Secret Garden, Winter Poem albümünden Frozen in Time müziği ile derinden çok derinden ağır ağır ilerliyor... Müziği sürekli tekrara alıyorum ve tatlı bir uyku ağırdan göz kapaklarıma biniyor...


About Unknown

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply